Общи условия за продукти и услуги, предлагани в онлайн магазин за цветя и подаръци  Жардин  www.jardin.bg

Този документ ( заедно с всички документи , споменати тук ) урежда условията и реда за използване на Интернет страницата www.jardin.bg и закупуване на продукти от нея, независимо от технологичните средства , чрез които се осъществява достъпът до нея , по-нататък наричани “ Общи Условия“ .

Oбщи условия  на договорите за покупко – продажба от разстояние по смисъла на Закона за защита на потребителите между “Бутик Жардин” ЕООД, наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, от една страна,

И

 от друга – лицето, съгласило се с настоящите Общи условия, наречено по-долу за краткост ПОТРЕБИТЕЛ(ПОРЪЧИТЕЛ), във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите стоки чрез електронен магазин www. jardin.bg

С използването на уеб сайта и поръчването на продукти или услуги, Вие приемате и се съгласявате с всички изброени правила и условия.

В случай, че не сте съгласни с едно или повече от условията и правилата, описани в този сайт, имате право да се въздържите от ползването му, както и от поръчването на продукти през него. В противен случай автоматично се счита, че приемате всички правила и условия, описани на страниците на този сайт.

Чл.1. Доставчикът публикува на адрес www. jardin.bg

ал.1. Описание на основните характеристики и изображение на всяка стока.

ал.2. Продажната цена, с включен ДДС, както и тарифа за стойността на куриерските или транспортните разходи, невключени в цената на стоките, свързани с тяхната доставка;

ал.3. Информация за начините на плащане, доставка и изпълнение на договора;

ал.4. Правото на Потребителя и условията и начина за упражняването му да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде върната, с изключение на случаите по Закона за защита на потребителите.

ал.5. Всякаква друга информация, която доставчикът е длъжен съгласно българското законодателство да предостави своевременно на Потребителя преди закупуването на стоката от Потребителя.

Чл.2. Договорът с Доставчика за продажба от разстояние се сключва след валидно подадена заявка от страна на Потребителя. За валидно подадена заявка, по смисъла на настоящите Общи условия, се счита получената и потвърдена от Доставчика заявка.

Чл. 3. За да извършва валидни заявки за закупуване на предлаганите в www.jardin.bg стоки, Потребителят трябва да предостави изискуемите и верни данни. Потребителят гарантира, че данните, които предоставя в процеса на поръчка, са верни, пълни и точни.

Чл.4. Поръчка, плащане, доставка.

ал.1. За поръчка на цветя, кошници, букети, аранжировки, саксийни цветя или подаръци през сайта на онлайн Бутик за цветя и подаръци “Жардин”, не се изисква задължителна  регистрация в сайта.

ал.2. Всички Ваши данни, както и данните на получателя, ще бъдат използвани само и единствено за коректното изпълнение на поръчката Ви. Онлайн Бутик за цветя и подаръци “Жардин” гарантира конфиденциалността на Вашите лични данни, както и сигурността на банковите ви тайни.

ал.3. Запазваме си правото да ви уведомяваме за наши актуални предложения посредством каналите за комуникация.

ал.4. Поръчка на продукт от нашия интернет сайт www.jardin.bg  може да направите по следните начини:

◦онлайн 24 часа в денонощието / 7 дни в седмицата през нашия интернет сайт www.jardin.bg;

◦ на GSM  А1: 0887 44 00 96 и Теленор: 0894 672 845 от 8:00 до 20:00 часа, ако плащането на поръчката е по банков път или по изи пей, от 8:00 до 20:00ч.;

◦ на имейл: info@jardin.bg  , ако плащането на поръчката е по банков път, или по изи пей.

ал.5. Поръчките, направени онлайн и платени извън работното време на магазина, се потвърждават на следващата сутрин.

ал.6. Добре е да поръчате поне един ден предварително, но колкото по-рано, толкова по-добре. Поръчки от днес за днес, се приемат само за гр. Бургас и градовете по Южното Черноморие, в които  се доставя от базата в гр. Бургас и за големите градове в страната. За по-малки градове/ населени места в страната, МОЛЯ НАПРАВЕТЕ СПРАВКА !

ал.7. Експресни поръчки можем да доставим в рамките на 3 часа след извършване на плащането на поръчката и само в гр. Бургас.  За градовете по Южното Черноморие също може да доставим в рамките на деня, в който е получена поръчката, но часът трябва допълнително да се потвърди. За други градове в страната – МОЛЯ, НАПРАВЕТЕ СПРАВКА!

ал.8. Плащането трябва  да е  минимум 3 часа преди интервала, който сте посочили за доставка.

ал.9. Доставката на цветя и подаръци над 20 лева  в гр. Бургас е БЕЗПЛАТНА.

Цената за доставка, за другите градове се начислява допълнително, в зависимост от мястото за доставка и сроковете за изпълнение на поръчката. Посочените цени на продуктите в сайта, не включват ТАКСА за доставка. Прочетете повече в секцията ТАКСА ЗА ДОСТАВКА.

ал.10. Доставката на цветя  за гр. Бургас и градовете по Южното Черноморие, се доставя от базата в гр. Бургас, от наш куриер.

ал.11. Доставка на цветя в страната можем да извършим във  почти всички  градове и населени места, обслужвани от офисите на Еконт Експрес  или с ПАРТНЬОРСКА МРЕЖА от магазини за цветя.

ал.12. Време на доставката – Моля, напишете предпочитания от вас час за доставка, но той ще бъде спазен само при възможност. При натовареност на графика, трафик при придвижване на куриера, отдалечени населени места или друга причина за невъзможност да се достави, фиксираният точен час няма  да се спази.

ал.13. Доставки се извършват от 09:00 до 19:00 часа.

ал.14. За празниците „Свети Валентин“ и „8 март“- НЕ СЕ АНГАЖИРАМЕ с точен час на доставка!

ал.15. Поръчките за гр. Бургас и градовете по Южното Черноморие се извършват до 3 часа, след като сме получили плащането по направената от Вас поръчка.

ал.16. За градовете в страната можем да изпълним поръчки или с ПАРТНЬОРСКА МРЕЖА, или с доставка по куриерска фирма от вторник преди обяд до събота преди обяд,

включително. За ПРАЗНИЧНИ и ПОЧИВНИ ДНИ моля, НАПРАВЕТЕ СПРАВКА преди да поръчате, дали е възможна доставка.

ал.17. Поръчка с доставка за страната, по куриерска фирма се прави най-късно до 16:00 часа на предишния ден. Ако се направи след  16 часа, най-вероятно ще се изпълни в по-следващ  ден.

ал.18. За малки населени места  в страната поръчки за събота, неделя, понеделник и официални празници  доставяме само с партньорска мрежа за доставка на цветя. МОЛЯ, НАПРАВЕТЕ СПРАВКА ПРЕДИ ДА ПОРЪЧАТЕ дали е възможна доставка и за таксата за  доставка. Повече прочетете в  ТАКСА ЗА ДОСТАВКА

ал.19. За доставка в малко населено място, моля проверете предварително графика, по който се обслужват доставките на пратките от куриерите на Еконт Експрес. Малките населени места често се обслужват само 2 или 3 пъти в седмицата. И няма приоритетен час за доставка.

ал.20. За поръчки с доставка в страната е възможно да посочите час за доставка, ще се постараем да спазим часа, но  не можем да гарантираме. В малки населени места, където няма офиси на Еконт Експрес  доставката е в рамките на работното време.

ал.21. Доставката се извършва единствено и само след извършено плащане от Ваша страна и потвърждение от наша страна на подадения от Вас имейл адрес, че сумата е получена и доставката може да бъде извършена. За по-подробна информация, моля, запознайте се с нашите условия в секцията КАК ДА ПОРЪЧАМ.

ал.22. Важно! Ако сте в чужбина и избирате да платите чрез БАНКОВ ПРЕВОД от банка в  в тази страна, освен цената на букета и такса за доставка, трябва да добавите  20.00лв. такса за банков трансфер от чужбина.

ал.23. Стоката се предава на адреса за доставка на Потребителя или на трето лице(получателя)   – представител на Потребителя, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Потребителя. При предаване на стоката Потребителят или третото лице( получателя)  – представител на Потребителя подписват придружаващите я документи, служещи като потвърждение за доставката на стоката. В случай, че Получателя не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Доставчикът се освобождава от задължението си да достави заявената стока.

Доставчикът връща стокате в магазина и я съхранява 24 часа, а Потребителят ще бъде уведомен по телефона или на имеила, посочен от него за връзка, откъде може да си получи доставката.

В случай, че получателя отказва да получи доставката, Потребителят ще бъде уведомен по телефона или на имеила, посочен от него за връзка, откъде може да си получи доставката следващите 24 часа.

Потребителят може да потвърди желанието си да получи стоката на друг адрес, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

ал.24. За да бъде изпълнена коректно и в срок направената поръчка, небходимо е да попълните коректно всички полета, отбелязани като задължителни във формата с данните за доставка.

ал.25. Доставчикът не поема отговорност за провалени доставки, поради отсъствие на получателя на посочения адрес, поради непълен или неточен адрес и име на получателя, поради отказ на получателя да приеме доставката или при нежелание (невъзможност) на получателя да отвори на куриера, или да приеме неговите телефонни обаждания, или невъзможност на куриера да достигне до получателя.

ал.26. За да гарантираме изпълнението на поръчката, при предоставяне на данните за получателя и подателя, е необходимо да потвърдите дали разрешавате да се обадим на получателя предварително или поемате отговорността, че получателят ще бъде на адреса, посочен от Вас за доставка в указания от Вас часови интервал и ще приеме доставката.

Чл.2.  Доставчикът:

ал.1. Полага грижа информацията в магазина да се поддържа винаги вярна и актуална, но не гарантира за достоверността и пълнотата на същата;

ал.2. Не носи отговорност за непредоставяне на достъп до магазина, както и за необработването или ненавременното обработване на заявките за покупка, при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол – случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет;

ал.3. Не гарантира, че достъпът до онлайн магазина ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята му;

ал.4. Доколкото не разполага с възможността да променя, контролира или по друг начин влияе върху качеството и годността за употреба на заявените от Потребителя стоки не отговаря за съответствието им с приложимите нормативни изисквания и техните качества;

ал.5.  В случай, че някои от поръчаните цветя са извън сезон,или не са налични в момента, то те ще бъдат заменени от равностойни по естетика и цена цветя, по преценка на флориста. Като се запази обема, формата, цветовата гама и цената на поръчания аранжимент от цветя ( букет, кошница, цветя в кутия, аранжировка в съд или др.)

ал.6. Доставчикът има право да промени даден продукт с друг близък и аналогичен на поръчания в случай на временна негова липса – важи за плюшени играчки, шоколади, вино, подаръци. При цветята е възможно да замени някое цвете, ако е извън сезон или по някаква причина не е доставено от доставчиците, с които Доставчикът е партньор.

ал.7. Не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством него;

ал.8. Доколкото няма обективната възможност и задължение и не контролира Интернет страниците и ресурсите, станали достъпни чрез поставените в магазина и в потребителския профил електронни препратки;

ал.9. Не носи отговорност за противоправния характер на съдържанието и материалите, находящи се на тези Интернет страници и ресурси;

ал.10. Не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли от използването, достъпa или недостоверността на тези материали и съдържание;

ал.11. няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който Потребителят използва магазина.

 Чл.3. Потребителят се задължава:

ал.1. Да посочи във формата за Данни на Получатея –  име и фамилия,точен и валиден телефон,   град/ населено място,точен адрес за доставка, дата за доставка.

ал.2. Да посочи във формата за Данни на Поръчител –  име и фамилия,точен и валиден телефон и електронен пощенски адрес за кореспонденция;

ал.3. Да плати цената на заявената от него стока;

ал.4. Да заплати разходите по доставката, освен в случаите, в които разходите за доставка остават за сметка на Доставчика;

ал.5. Да получи стоката или да посочи коректни данни на друго лице, което да получи стоката;

ал.6. Да полага всички грижи и да предприема необходимите мерки, които разумно се налагат, с цел опазване на паролата си;

ал.7. Да не прави достояние на трети лица паролата си и да уведомява незабавно Доставчика в случай на неправомерен достъп до потребителския си профил, както и при вероятност от такъв;

ал.8. С оглед спецификата на Интернет протоколите и сигурността при опазването на данните за паролата, да прекратява сесията, при която е влязъл в потребителския си профил чрез натискане на виртуалния бутон “изход”;

ал.9. Да не подава фиктивни или невалидни заявки или друга невярна информация. Потребителят носи пълна отговорност за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването й.

Чл.4. Потребителят има право на:

ал.1. Достъп в режим онлайн до Доставчика, при спазване на условията и изискванията за достъп, освен при настъпване на обстоятелства извън контрола на Доставчика – случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет;

ал.2. Достъп и корекция в режим онлайн на личните си данни;

ал.3. Да откаже направена поръчка на цветя (свежи цветя, букети, аранжировки и кошници, аранжирани със свежи цветя на пиафлора ) до 21 часа на деня, предхождащ деня за доставка, като сумата ще бъде възстановена 24 до 72 часа от направената заявка(в България). В противен случай, т.е. отказване в деня на доставката, сумата остава за сметка на Доставчика и не се възстановява. Отказ на поръчка може да се направи по телефона на номер 0889440096 или по електронна поща info@jardin.bg  Отказ от доставка се счита за вярно само тогава, когато е приет  и потвърден с обратен имейл от : info@jardin.bg  или е направен  на телефон 0887440096.

ал.4. Да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка, да върне закупена от него стока (сувенири, подаръци, саксийни цветя) в рамките на 14 работни дни от датата на закупуване и за целта стоката трябва да е в оригиналната си кутия, без следи от употреба или нарушен търговски вид, съгласно наредбите на чл.55 от ЗЗП. Куриерските(транспортните) разходи за връщането на закупената стока обратно на търговеца са за сметка на Потребителя. Доставчикът е длъжен да възстанови всички предварително заплатени суми в пълен размер до 14 дни от датата, на която сте упражнили правото си на отказ.

ал.5. Според ЗЕТ и ЗЗП Вие имате право да върнете получената стока, отговаряща на определението за стока, за която потребителят има право на отказ от договор за покупка (сувенири, подаръци, саксийни цветя), в 14-дневен срок от получаването, като ще бъде възстановена пълната заплатена от Вас сума, с изключение на транспортните разходи и разходите, свързани с метода на заплащане. Задълженията Ви спрямо цитираните закони изискват да се грижите за безупречния търговски вид и комплектация (опаковка, аксесоари) на закупеното изделие. За целта стоката трябва да е в оригиналната си опаковка и кутия, без следи от употреба или нарушен търговски вид, съгласно наредбите на чл.55 от ЗЗП. Куриерските(транспортните) разходи за връщането на закупената стока обратно на търговеца са за сметка на Потребителя. В този случай се изисква задължително  снимка на доставеното, направена в деня и часа на доставката, придружена с Вашите аргументи за несъгласие. Подобно оплакване и несъгласие с поръчката си можете да предоставите до 24 часа, от датата на доставка.

ал.6. За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми “Бутик Жардин” ЕООД за имената си, географския си адрес и ако има такива, телефонен номер, и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (по телефона на номер 0887440096, по електронна поща info@jardin.bg    Потребителят можете да използва приложения стандартен формуляр за отказ изтеглете оттук, но това не е задължително.

Чл.5. При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за кореспонденция адрес и в дух на разбирателство да се намери решение на възникналия проблем.

Чл.6. Потребителят се задължава:

ал.1. Да спазва реда и условията за предявяване на рекламации, публикувани на уебсайта за електронна търговия info@jardin.bg  и декларира, че се счита за обвързан с тези ред и условия.

ал.2. Да спазва българското законодателство, настоящите Общи условия, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави;

ал.3. Да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права, включително право на интелектуална собственост;

ал.4. Да уведомява незабавно Доставчика за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на магазина;

ал.5.Да не се намесва в правилното действие на системата, включително, но не само, да не осуетява процедурата по идентификация на друг потребител, да не осъществява достъп извън предоставения му, да не възпрепятства други потребители да използват магазина;

ал.6. Да не извлича чрез технически средства или по технически начин информационни ресурси или части от информационни ресурси, принадлежащи към базите данни, разположени в магазина и по този начин да не създава собствена база данни в електронен или друг вид;

ал.7. Да не се представя за друго лице или представител на юридическо лице или група хора, които не е оправомощен да представлява, или по друг начин да заблуждава трети лица относно самоличността си или принадлежността си към определена група лица;

ал.8. Да не извършва злоумишлени действия по смисъла на настоящите Общи условия.

ал.9. При неспазване на задълженията Доставчикът има право на обезщетение за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, които са пряка и непосредствена последица от неизпълнението на задълженията по предходната алинея от страна на Потребителя. В тези случаи Доставчикът има правото да сезира компетентните държавни органи за установяване на съответното нарушение.

Чл.7. Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, породени от договора между страните или отнасящи се до него, включително спорове, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани по съдебен ред от компетентния съд в град Бургас.

Съответните органи за алтернативно решаване на спорове, към които може да се обърнете:

– Алтернативно решаване на споровет (АРС)

или

– да използвате сайта за онлайн решаване на спорове (ОРС)

– да получите повече информация и да се обърнете към Комисия за защита на потребителите.

Чл.8. Лица под 18г. нямат право да поръчват алкохол!

Чл.9. Бутик Жардин ЕООД не е производител на торти, сладкарски изделия , шоколади и бонбони, вино и алкохол.

ТОРТИ се предлагат само за гр. Бургас и градовете по Южното Черноморие със собствен куриер. Моля, ПРОВЕРЕТЕ възможно ли е  за вашето населено място, да бъде доставена  торта.

Чл.10. Издаване фактура. Ако ви е необходима фактура, моля попълнете коректно полето за данните за фактура.

Чл.11. Аранжировки за различни видове събития, сватбени букети и декорация или други специални събития , следва да бъдат уточнени директно между флорист на онлайн магазин „Бутик за цветя и подаръци Жардин” и поръчителя в срокове, позволяващи  подготовката и доставката на небходимите елементи и цветя.

Чл.12. Доставчикът си запазва правото в специфични случаи да отказва доставки.

Чл.13. Начините за плащане са описани в секцията  ПЛАЩАНЕ.

Чл.14. Промяна на цени и услуги. Сайтът www.jardin.bg си запазва правото да променя цените на стоките и услугите, предлагани в онлайн магазина без предварително да уведомява за това своите клиенти. При вече направени и платени поръчки, в сила е цената, която е била актуална към момента на направата на поръчката и нейното плащане.

Чл.15. Връщане на суми, платени с кредитна или дебитна карта.

ал.1. Ако потребител е платил своята поръчка чрез транзакция с карта през системата на e-Pay  и е настъпила необходимост от възстановяване на платената сума, този процес се осъществява – само и единствено чрез сторнираща, картова операция по същата картова сметка на потребителя.

ал.2. Ако е извършено плащане с карта по системата на  PayPal   и е възникнал проблем, то възвръщане на сумата ( ако се стигне до там ) ще бъде направено САМО по картата, с която е платено.

Чл.16. Съдържание на сайта и авторско право.

ал.1 Всички материали, публикувани на страниците на сайта www.jardin.bg (снимки, текстове, статии, описания, таблици и др.) са обект на авторско право и собственост на “Бутик Жардин“ ЕООД

ал.2. Използването, копирането и разпространението с комерсиална, некомерсиална или  каквато и да e друга цел, на каквато и да била част от съдържанието на сайта, без писменото съгласие на Управителя на “Бутик Жардин” ЕООД е абсолютно забранено, а нарушителите ще бъдат подведени под съдебна отговорност.

ал.3. Използването, копирането и обработката на снимки от сайта под каквато и да е форма е абсолютно забранено.

ал.4. Използването на статии от блога на сайта или каквито и да било други текстове в сайта е разрешено само и единствено, когато е посочен източника, а именно, текстът да е придружен от активен линк към оригиналната статия в www.jardin.bg  и Управителят на „ Бутик Жардин“ ЕООД е информиран за това на имейл адрес info@jardin.bg  , и е дал своето съгласие ,и в имейла е посочен линк към сайта, в който бихте желали да използвате съответния материал. “Бутик Жардин” ЕООД си запазва правото да не разреши публикуване на текстове от блога или другите страници на сайта, както и снимки, без да дължи обяснение за това.

ал.5.Препратки към този сайт. Препратки към този сайт са разрешени само след съгласието на Управителя на “Бутик Жардин” ЕООД.

Чл.15. Общи бележки.

Онлайн  магазин „Бутик за цветя и подаръци Жардин“,  www.jardin.bg  си запазва правото да променя Условията за ползване, като се задължава на края на текста с Условията за ползване, да записва датата на последната актуализация.

Титуляр на електронния магазин:

Бутик Жардин ЕООД

гр. Бургас, ул. „Абоба“ 11 п.к 6

ЕИК: BG204 639 244

Телефон за връзка: 0887440096

email: info@jardin.bg

 

Последна актуализация: 15.10.2019 г.

     


     

    ПРИЛОЖЕНИЕ 1

    ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР, съгласно ЗЗП

    Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:

    (попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)

    Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.

    14-дневният срок започва да тече от датата на:

    • сключване на договора – при договор за услуги;
    • приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача

    В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.