1. Ние се задължаваме при коректно получена поръчка да доставим цветята на посочения адрес и получател.

2. В поръчката си Вие посочвате ден за доставка. Моля, напишете предпочитания от вас час за доставка, ние ще направим всичко възможно да спазим този час. При натовареност на графика, трафик при придвижване на куриера, отдалечени населени места или друга причина за невъзможност да се достави, фиксираният точен час няма да се спази.

При възникнали обстоятелства, възпрепятстващи спазването часа за доставка, ще се опитаме да бъдете уведомени своевременно по телефона или имейла, посочен за връзка.

3. За доставка в малки населени места, моля проверете предварително графика, по който се обслужват доставките на пратките от куриерите на „Еконт Експрес“. Малките населени места често се обслужват само 2 или 3 пъти в седмицата. И НЯМА приоритетен час за доставка.

4. За да бъде изпълнена коректно поръчката е необходимо да посочите точни данни във формата за регистрация, които са задължителни:

  • в изчисли ДОСТАВКА се определя таксата за доставка до населеното място. Ако не намерите вашия град за доставка изберете „ДРУГ“
  • за получателя- име и фамилия, град, точен адрес –жилищен комплекс, улица, номер, вход, етаж, № на ап., дата и час за доставка, телефонен номер;
  • за поръчителя- име и фамилия, телефон, e-mail;

При коректно предоставени данни доставката се изпълнява в посочения ден и час.

5. При предоставен грешен адрес и/или липсващ телефонен номер за контакт с получателя, или ако получателят не отговаря, или отхвърля позвъняването, при невъзможност да се достигне до него, фирмата не поема отговорност за доставката. Сумата не се връща на поръчителя. Вие ще бъдете уведомен по телефона или имейла, посочен за връзка. Стоката може да се получи от вас в следващите 24 часа или да бъде изпратена на посочен от вас адрес, като вие поемате всички разходи по доставката.

6. В случай, че Получателят не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ние се освобождаваме от задължението си да доставим заявената стока.

Стоката се връща в офиса и се съхранява 24 часа, а вие ще бъдете уведомени по телефона или на имейла, посочен за връзка, откъде може да си получите доставката.

В случай, че получателят отказва да получи доставката, вие ще бъдете уведомен по телефона или на имейла, посочен за връзка, откъде може да си получите доставката следващите 24 часа.
Вие може да потвърдите желанието си да получите стоката на друг адрес, като поемате всички разходи по доставката. В този случай започва да тече нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение.

Уважаеми Клиенти, За да доставим навреме вашата поръчка за Свети Валентин, приемаме заявки до 12.02.2019г. За град Бургас поръчки се приемат без ограничение, включително и на 14.02.2020г. Вижте повече в Общи условия чл.4 тук.